Udlejning

Arrangementer, møder og konferencer

Industrimuseet rummer unikke bygninger i hjertet af Horsens. Vores faciliteter giver mulighed for at afholde møder, receptioner, private arrangementer, virksomhedsarrangementer og events i rammer, som ikke findes andre steder.

Arrangementet kan naturligvis kombineres med besøg og rundvisning på museet. Vi har en stor parkeringsplads med gratis parkering for museets gæster. Samtidig har vi også et tæt samarbejde med Café Greva, der leverer alt fra tapas, smørrebrød, lune retter og meget, meget mere. 

Kontakt booking mail: booking@industrimuseet.dk for at høre nærmere om mulighederne for dit arrangement.

Maskinhallen
Den smukke, arkitektegnede maskinhal kan lejes til mindre eller større arrangementer som en festlig og anderledes ramme om et spændende møde, en reception eller et event.

Maskinhallen kan dækkes op til 120 spisende gæster eller til 200 deltagere ved høje borde alt efter arrangementets karakter.

Foredragssal
Foredragssalen rummer op til 80 gæster på stolerækker eller mellem 40 til 50 mødedeltagere ved borde.